keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Lets start this

Jea,,eli mie oon Inka,,ja nyt teen pienen esittelyn itestäni:) En oo ikiin kirjottanu blogii tai mitää muuta tekstii sillain et muut ois lukenu ne, mut täshän sitä oppii:) en ollu aatellu et tekisin blogin mut sitte pinski kysy et alanko tekeen sen kaa ni tottakai mie alan!:):)hehee,,,niii nyt siihe esittelyy,,Oon 16 vuotias tyttö Kouvolasta Mylsältä. Harrastan fudista ja snokkausta<3 harrastin myös joskus tanssii ja telinevoimisteluu mut ne sai sitte jäähä ko ei aika riittäny. Vietän paljo aikaa mun frendien kaa ja ne on tosi iso osa mun elämää ja ne auttaa kaikes. Perhe ja sukukii on tärkeit,,mulla on aika iso suku joten sukulaistenkii kaa tulee vietettyy paljo aikaa:)Oon aika rento ihminen yleensä mut sit osan kans stressaa joko tärkeistä tai ei niin tärkeistä asioista,,sit mut on helppo yllyttää tekeen kaikkee(ei nyt ihan kaikkee mut u know mitä meinaan)  mitäs viel ,,kuuntelen PALJON musiikkia,,enimmäksee räppii ja RnB:tä mut sit kans aika paljo muitakii eli mul on aika laaja musamaku mut mikää hevi, rokki kiljunta ei uppoo(en siis sortaa haluu mut en ymmärrä aina sitä)..Ootan et lumet tulee ni pääsee taas rinteesee chillaan<3. Sitte koulusta ihan vähä vaa ,,opiskelen Kouvolan lyseolla,,se on tosi jees paikka suosittelen,, olin tosi ilonen ko pääsin sinne sisää mut nyt mun pitäis myös alkaa pärjään siel,,koeviikot ei oo menny ihan niin hyvin ko olin suunnitellu eli pitäis panostaa toho kouluu, ettei ihan penkin alle menis..:)mut onneks viel kerkee! joo ei koulust sitte enempää koska nyt on LOMA ja lomal ei puhuta koulusta:) ,,täst saatto tulla vähä pitkä ja sekava ja saatoin unohtaa kertoon jotain mut yritän kehittyy tässä :D ,,mut jees hyvii lomii kaikille ja muistakaa chillaa ja syyä paljo jouluruokii :) näkyy!!:)

-Inka:)<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti