perjantai 30. joulukuuta 2011

Mä aijon nauttii, aijon ELÄÄ TÄYSII,vuosi vaihtuu meil on syytä juhlii!!


nauttikaa!!8)


ihan loistava kirja!!suosittelen:)

Maria<3

Noora<3

Moimoimoiii!
Oon ihan poikki ,,Oltii siel Pälkäneel Oonan kaa nyte pari yötä ja nyt oon taas kotona:) Pälkäneel me luettii sitä matikkaa ja thank god mä opin jotaa!! jea! nyt on chansei saaha joku kiva numero kokeest:):) kiitos siitä kuuluu pikkuserkuille;),,sit me kans chillattii ja puhuttii ja vaa oltii ja nukuttii pitkää niikö lomal kuuluuki:) Sit lähettii sielt 12.50 bussil suuntana Lahti,,oltii siel pari tuntii ja sit tultiikotia. Ko pääsin kotii menin vaa sängylle ja nukahin siihe,, on noita univelkoi kertyny pikkusen nyte lomal ko menny nukkuu joskus viien aikaa ja heränny 12-14 :s ,,mä niin odotan et koulut alkaa..........not!!!,,sitte heräsin ja nyt oon dataamas :)
Ainii huomen on UusVuos :ooo ei tunnu yhtää silt mut huomen sen tajuu et taas yks vuos menny.. Ite vietän sen Oonan ja Pinjan kaa 8) ,,eiks se oo et miten vietät Uuden Vuoden nii siten vietät koko seuraavan vuoden. Joten ihmiset ,,,viettäkää huominen sen mukaa;)
p.s. Tää vuos oli hyvä,,tehää ens vuodesta LOISTAVA!!

-Inka<3(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti