sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Viikonlopulta 8)


Juu elikä tää vklp tuli ja meni aiiivan liian nopee ,,en oikee mitää ihmeempii tehny. Lauantain olin Veeran ja Tuulin kaa <3chillattii ja juteltii ja semmosta... Tänää olin sitte Pinskin ja Sonjan kaa,,luettii vähä toho koeviikkoo </3ou gaad mun pelottaa et mitä tästäki taas tulee,,,mä niiiiin toivon et menis kaikki aineet ykkösel läpi ni ei tarttis uusiin tai mitää muutakaa :)


Pinja♥

Ja nyt en yhtää muista et oonko jo kertonu jos oon ni tulee sitte toisen kerran, mut me lähtää Oonan kaa RUKALLE hiihtolomal<3 ,,,eka oltii varasijal mut sit tuli viesti et päästää sinne ni ,,WHUUU!!!!!!! "se tunne kun kuulet että pääset rukalle laskemaa"...voin kertoo et fiilis oli iiihan paras♥ Mä niin ootan sitä reissuu 8)

-Inka :)♥

2 kommenttia:

  1. kivoi kuvii :)

    tuu hei tsekkaa munkii blogi, joka tottakai kaipailee aina uusii ihanii lukijoita :--) jos vaikka tykkäisit !
    http://themomentsoflaura.blogspot.com/

    VastaaPoista