maanantai 12. maaliskuuta 2012

Weekend in JKL


Heiii:):)
Juu elikä vklp:n olin Jyväskyläs serkkuja ja kummipoitsuu kattoon <3On se vaan niiiiin Ihana!
Sit kävästii Oonan kans vähä shoppaan,,löysin mä mulle yhet farkut ja frendeille synttäri lahjat + jouduin jättään kauppaa maailman ihanimman flanun mis oli huppu ja kaikki värit ihan taydellisesti kohallaa, mut se ei ollu mun rahatilanteelle sopiva:(...käyn kyllä perimässä sen mahollisimman nopee ennen ko se sielt hävii, koska sitä ei vaan yksinkertasesti voi olla ostamatta.. Illal me oltii ja syötii pizzaaaaaa muutaman serkun ja niitten lasten kaa :) Sit sunnuntain olin Saran synttäreil ,,,oi nam kuin hyvii ruokii ne oli sonjan kaa yötämyöten väsänny :D :p
Tänää oon vaa ollu koulussa ja koht ois treenit tuolla raikkaassa ulkoilmassa.
Ootan niin ensviikonloppuu, koska sillon Sappee hier i come <3 oioiooiiiiiii pääsee rinteesee ja näkee pikkuserkkui ja frendei  jnejne. Mahti viikonloppu tulossa ,mutta pitkä viikko edessä....mutta jea lähen treeneihi CIAO!!                                                                                


Double facepalm...en kerro minkä takia xd

Warp 29,90 

-Inka ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti