tiistai 24. huhtikuuta 2012

Fire fire, we're gonna set this place on fire

moi kaikki jeeee ! mun bloggeri ei oo antanu mun julkasta tai tallentaa mitää mitä oon kirjottan, joten tämän takia on ollu vissiin kuukauden tauko :-( Nyt kun tää ulkoasu ja kaiki päivitty ni alko toimimaa heti ! Eli päätin vaan tehä turhan postauksen kaikest :-D
Tänää en ollukkaa koulus, koska koulupv olis ollu 14-15.30, mutta koska mulla oli onnistunnu työhaastattelu samaan aikaan, sain vapautuksen filosofian tunneilt :-D Eli onnistuneella työhaastattelul tarkotan, että mulla on nyt kaks kuukautta töitä myyntineuvottelijana !
Valmistauduin haastatteluu juomal melkein litran kahvii ja tekemäl jonkun tosi oudon mikrobrownien?? :-D sekä tylsyyden huipuks pelleilin webkameral !1 photomateriaaliaki löytyy :)


ELI LEIVONNAN ALKUTILANNE

LEIVONNAN KESKIVAIHE

LEIVONNAN LOPPUTULOS

Jos joku haluu tehä tommosen siinä 3-5 minuutis ni resepti olis tässä:
Tarvitaan:        
4 rkl vehnäjauhoa
4 rkl sokeria
2 rkl sokeroimatonta kaakaojauhetta
2 rkl öljyä
4 rkl vettä

1. Sekoita kuivat aineet jossakin mikron kestävässä astiassa,
esimerkiksi normaali kahvikuppi käy.

2. Lisää joukkoon vesi ja öljy. Sekoita kunnolla.

3. Laita mikroon n. 1,5-2 minuutiksi täysteholla.

4. Muki tulee todella kuumaksi, joten ota muki varovasti mikrosta, (mä laitoin sen jääkaappiin minuutin ajaksi ainakin). Sen jälkeen kiepauta se laitaselle.

5. Päälle voi lisätä mitä haluaa ! Mä laitoin jäätelöä ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti