tiistai 16. lokakuuta 2012

Mun koeviikosta jäänyt hyvä fiilis loppu tänää kello 12 ku sain ruottin kokeen mun  käsiin ,aijj että tuntu kivalt kattoo sitä lappuu 5- (FUCK!).  
Ainut hyvä puoli täs oli se, että oon aina ollu ruotsissa surkee ni oon kyl ilonen että se meni läpi. :) Mut siis eihän se sitä tarkota, etten vois rupee panostaan siihe pikkusen paremmin. 
Sain kans ussan ja matikan takasin ja kyl pisti muistuttaa et lukion koeviikoon on luettava, jos aikoo pärjätä! :s hupsista!
Huomen saan takasin terveystiedon ja bilsan. Mä niiiiiin toivon, että bilsakin olis mennyt läpi, koska toi kurssi oli ihan pirun vaikee ja sen uusiminen tulis oleen täyttä tuskaa !:sss
Muuten tää päivä on ollu ja menny, ei mitää ihmeempii ollu. Ainii paitsi mein vanhojen treenit alko viime tiistaina ja nyt ne jatkuu helmikuulle asti.
+Syyslomaan on enää kolme(3) päivää!!!♥

kuvilla ei lähinnä mitää tekemistä postauksen kanssa, mutta kun en ole omalla koneella niin ei oikeen ole vaihtoehtoja.. :)hope so ei ongelmii
♥:inka

2 kommenttia: