tiistai 10. tammikuuta 2012

Let it snow;)

Hehee:)))Ootte kyl juu varmaan huomannu et tänne etelääki on tullu lunta ahh<3 ihanaa:)) Mielakkakii vissii aukee seuraavan viikon torstain,, sinne siis--> ;)
Mut jea mä en oo kerenny oikeen kirjotteleen ko oli koulua, joten sorry about it.. mut nyte on vikatki uusinnat tehty ni kerkee täälläki olla. Eli tänää olin aamul klo 8 akatemia treeneis, sit menin kouluu 10-15 ja uusinta alko 15 ,, meinasin pari kertaa sinnekki nukahtaa mut sain onneks kokeen tehnyy ja nyt vaa jännitän et mitä sielt tule :ss....Ainii sain mä tänää mun matikan uusinta kokeen,,meni justjust läpi,, noh mut LÄPI joka tapaukses!!:) Sit viel illal näin yhtä frendii ja muuten vaa olin. On aika katujyrän alle jääny olo ja väsyttää ja yhh,,,meen nukkuun :) Unii!!!
+  viime vklp oli kaverin 18-vuotis synttärit ni sen illan asustus tulee tässä:

Mie ja Pinski<3




- Inka<3:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti