tiistai 24. tammikuuta 2012

;)


Morjeesta! :)
Tänää en oo ooikee ihmeempii tehny.Olin koulus sen jälkee menin kiropraktikolle. Se vähä  niksautteli ja rusautteli mun selkää ja kylkee,,en tajuu miks hajoilen aina ko kuuluu sellane kunnon niksahus rivi ku ne kaikki nikamat menee paikoillee xd mut jea paikoillee meni :D... Sen jälkee tulin kotii ja oon vaa ollu ja juonu kahvii. Viikonlopust sen verran et olin Pinskil yötä ja sit oli Oonan nimpparit ja sit kävin kattoon Purhan ja Aakoon pelei.Sunnuntaina oliki joukkueen pelireissu Vierumäelle. Siel voitettii 5-0 ja 5-1 YEAH!!!!!:):):)) ..maali tilii en saanu kyl vielä avattuu mut jos seki päivä viel joskus koittais:) jea ei mul muuta,, unii<3.





Ainii!!! Ens perjantaina Mielakassa "Yörinne" ,,saan vihdoin avattuun mun laskukauden <3 ihanaa!!

-Inka<3(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti