keskiviikko 25. tammikuuta 2012

You can find us in the club, with our hands up in the air !!!1


MOIPS ! Eilen huomasin ilosimman jutun pitkääään aikaan ^^ Kattelin mun 5.jakson lukujärjestyst ja huomasin tiistain ja torstain kohas yllättävän paljon tyhjää ! Mun koulu siis alkais tiistaina kahelta ja loppuis puol neljältä ja torstaina alkais 12 ja loppuis puol nejält ! ahh ♥ JA olen taas pahoillani tauosta... oikeesti. Mun elämäst vaa on tullu kauheen tylsä ja en mielellää haluis kirjotella siitä :-( joka päivä samaa vanhaa..
>herään
>kouluun
>kotiin
>koneelle
>harkkoihin
>koneelle
>nukkumaan
replayreplayreplay...

MUTTA, jotta haluaisin ja voisin kirjotella jtn kiinnostavaa, ni toivoisin et teiltä tulis jtn kivoja postausehotuksii ! kaikki ideat lämpimästi tervetulleita ! :)
On mulla ollu pari ideaa, mut sit ne on kaatunu siihen, että mun aivokapasiteetti ei oo ollu tarpeeks korkea kyseiseen asiaan.. eheh
Ens viikolla on koeviikko ni sillon tulee ainakin postauksia, LUPAAN ! silloin on aikaa :-)

                          I will pinky promise...

2 kommenttia:

  1. no kirjoita sit jostaa muusta ku "mitä olet tehnyt tänään" -juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo olen siis yrittänyt kyl miettiä mitä tekisin :-D mut et saisin jtn aikaseks ni niinku varmaan huomaat et tossa lukee, ois kiva saada niitä ideoita :-)

      Poista