keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Don't think. Just pull on your shoes and GO!

Käväsin Oonan ja Pinskin kans ihan kivan mittasella lenkillä ja voin sanoo et ei kyllä huonoo tekis mulle jos useemminki eksyisin hölkkäilemään. Tietty treeneissä tulee juostua mut lenkkeily olis vaan suurta plussaa!
Oon varmaan asennoitunu lenkkeilyyn väärin, koska aina kun päätän että nyt meen (ei tapahdu usein)ni okei joo kyllä mä menen mut mun päässä on ääni joka sanoo et "vihaan lenkkeilyä!". XD kuulostaa tyhmältä ja vielä tyhmemmältä se tuntuu mut ei siinä. Lenkin jälkee olin ihan voittaja fiiliksissä! Sen jälkeen tulin kotia ja menin rentouttavaan saunaan ♥
Huomen olis akatemia ja sen jälkeen vasta 12.20 kouluu ,,koska lukio ja hyppytunti B) Sit ollaan menossa Hot joogaan mein virkistysliikunta ryhmän kans mikä on ihan huippuu koska ikinä en oo siellä ollut mut vaan pelkkää hyvää kuullu niin innolla odottelen huomista. Mut nyt tää väsynyt lenkkeilijä poistuu sängynpohjalle nukkuun ,Ciaoo♥
(kuvat We♥It)



   
JUST DO IT , even if you suck!


-inka♥









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti