torstai 11. lokakuuta 2012

We are the kids with the hungry hearts

                                                          Törkeen hyvä biisi

Kamera on palannut elävien kirjoihin ! Oon niin ilonen :-) Kuvia kävin sonjan kans jo ottamassa, mut ihan pikasesti vaan !
Mun oikee ilmotusluontonen asia oli se et mulla ei oikeestaan ole elämää, tarkentaen sosiaalista elämää :-D Elämä kohdistuu täl hetkel aika lail yksinoloo, mut välil sekin on hyvä ja oon tyytyväinenki ihan ! Lähen aamulla joka päivä kahdeksaks kouluun ja tulen neljäksi joka päivä kotiin. Otan lenkkitrikoot, pingon noin 8-10 kilometrin lenkin joka arkipävä ja sen jälkee teen loppuillan läksyjä tai päivittelen facea :-D Pari viikkoo tät jo jatkun ja ei tää pahakaa oo. Mul on tosi hyvä olo ja nukun yöt hyvin, koulu sujuu paljo paremmin, kun oon jaksanu alkaa panostamaa ja oikeesti haluun oppii sitä mitä luen. Täs jaksos mulla on kaks kurssia mitkä uusin, koska ekalla luokalla niistä tuli niin huonot arvosanat... eli kokeita olis sitte 7.... voivoi, pakko kestää !
  Viikonloppuna on koko viikonlopun kestävä D-tason kurssi. Puhun siis jalkapallovalmentajakoulutuksesta. Oon suorittanu jo E-tason ja tuomarikurssit ja nyt olis vielä pari kertaa jäljellä et saan D-tason paperitkin ! Niin ylpee itestäni :-) Mutta nyt alkaa väsyttämään, joten heipsun !!




♥pinski

2 kommenttia:

  1. mulla on kans parhaimmillaa ollu tollasta viime talvena, aina koulust reeneihi ja sit kotii ja nukkumaa:D mut sul on tosi kiva blogi!:)

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D no se on jonkuu ajan ihan kivaaki oikeest, mut pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää.. ja kiiitos paljon ! :))

      Poista